tisdag 1 november 2016

Dessa Härliga Människor


Här sitter jag med gardinerna fördragna och editerar, så allt är precis som det skall vara!
Har haft lite jobb på hög sistone och inte hunnit få bort det förra innan nytt kommit till.
Och det känner jag mig oerhört lyckligt lottad för!
Så tacksam, så tacksam för dessa härliga mänskor som vill dela med sig av sig själva och skapa nya bildberättelser med mig.

Eftersom jag njuter en tid ännu hemma med vår lilla tös så har jag tid att editera bäst då hon sover dagssömn och det är (lyckligtvis nog) två gånger om dagen än det. Men ibland har jag hamnat jobba lite pulsvis när hon är vaken eller ta henne med.
Så var det igår.
Hade en familjefotografering mitt åt dagen så det var bara ti ta hon med.
Familjen ifråga hade själva bebis och i slutändan skrek båda, både min och deras men fotona blev tagna och vi höll värmen uppe iallafall i det kyliga vädret!

Jag har hittat en härlig plats där jag nu fotograferat porträtt några gånger, helt ljuvlig plats i mina ögon. En plats där massvis av björkar gör en naturvägg bland halvhögt gräs.
De är så vackra trots att de nu är nakna.
Naturen kan också vara fotogenisk och vacker fast träden tappat sina löv, kom ihåg det. man kan fotografera ute året om.

Den gångna månaden ar jag kunnat bygga på min bildbank mer än fint. Har fått uppleva allt från namngivningsfest till företagsporträtt.

Här är en bild från namngivningsfesten, på en liten tös och hennes far, efter ceremonin.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar