torsdag 15 september 2016

Nadde


Hade haft som planer en längre tid att plåta min kusin.
Så i söndags fråga jag Nääär kan vi fotografera.
Fast direkt! Lät svaret.
Sagt och gjort.
Mitt huvud blev ett virrvarr av idéer och visioner. Plötsligt visste jag inte var vi skulle fotografera.
Vi valde HaTeKe till sist, eller borde man säga till först för jag tror inte detta var vår sista fotosession.

Funderade på att släpa reflektorskärm med och/eller blixt men bestämde mig sen att bara arbeta med det vi har. En kamera och det ljus naturen erbjuder utan hjälpmedel.
HaTeKe är en ypperlig plats att fotografera porträtt på!
En plats där fult och vackert möts och det behöver bara kryddas med egen kreativitet.
Min dröm är att få fotografera ett brudpar eller dyligt där någon dag.
Att verkligen få kombinera det mjuka och romantiska med det hårda.
Hoppas något brudpar någon dag vågar sig på visionen.

Men innan det, min kusin Nadine.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar