onsdag 12 oktober 2016

Leena

Vet ni den där känslan när man har börjat skriva en bok för flera år sedan, glömt den i skåpets gömma, hittat den, läst den och sedan får grönt ljus för publicering?
Näe, inte jag heller...
Men Leena vet!

Jag blev tillfrågad att komma och ta porträtt. Absolut!
Visste inte till vad före jag tagit nästan alla bilder, att en av bilderna skulle till självbiografin på bokens pärm.
Oj vad glad man kan bli av sådana nyheter!
Jag tycker det är ofantligt roligt när mänskor får sina drömmar uppfyllda, eller en del av dem, när de vågar prova sina vingar och se hur långt de bär.

Editerade bilderna i kvadrat- och rektangelform, i färg och i svartvitt så hon hade att välja emellan.
Skall bli roligt att se vilken bild hon väljer.
Det är nämligen alltid lika intressant, att se vilken bild kunder väljer att publicera jämfört med mig.
Jag publicerar två av dem, i färg.

Önskar all lycka och försäljningsframgång åt Leena!

Och vad det kommer till mina vingar, min nya hemsida är äntligen under arbete!
Så det finns hopp iallafall att få en fräsch ny hemsida som liknar mig ännu under detta år!
Härligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar