fredag 7 oktober 2016

Kollage vol. 7


Jag har haft så fullt upp med andra fotoarbeten att jag har inte hunnit ladda upp Lunas kollage heller!
Blev lite halvpanik då jag märkte jag inte ens editerat bilder på henne... men fotografera henne har jag hunnit!
Det är väl huvudsaken, så får säga bara som min väninna brukar;
Kommer tid, kommer råd...Så bilderna är från tre tillfällen, ett då vi var med Lunas gudmor för att njuta av solrosorna i Ingå och två hemifrån.
Jag bara älskar hur ljuset strålar in på henne när hon ligger på sängen.

Sätter ännu några bilder som är mer än värda att publicera.
När Luna fyllde ett halvt år så tog jag porträtt av henne i samma klänning som jag blivit fotograferad som halvåring.
Min mamma hade tur nog att sparat den.
Vilka material på kläderna man hade då. Urk.

Så med bilderna "Olika som två bär", eller hur var det man säger, önskar jag er en trevlig helg!
Njut av det härliga höstvädret och knäpp bilder, det skall jag också göra!

Lunas sjunde månad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar