fredag 16 december 2016

Julklappstips

Jul comin' up!

Tänk att få paketera in ett presentkort till ett minne för livet.

På mina presentkort får ni en liten sneak peak på min nya logo.
Jag är så nöjd med den. Rentav stormförtjust!

Att få en hemsida som ser ut som mig med allt vad det innebär är inte nåt litet jobb precis.
Men vi ror, vi ror framåt alla dar.
Bildbanken får jag bygga upp allt efter sen från nya bilder samt från de jag redan har på mina yttre minnen. Det äter en hel del tid och energi nämligen, att söka fram vad man vill ha i gallerian samt att editera om en del och ändra storlekar.
Många bäckar små, många bäckar små...

Har ni frågor och funderingar? 
Bara till att hojta Hej till mig via min mail: fotolindamarie@gmail.com
Eller via meddelande på min fb sida.
Adressen hittar du här under:

https://www.facebook.com/lindamariefoto/

Ha en riktigt skön helg allihopa! 
Älska stort, skratta massor och krama varann ännu mer!




Och - ja, minä palvelen suomeksi myös :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar