torsdag 8 december 2016

www och zzz


Här hemma håller vi på, vid sidan om fotograferingar samt hem- och familjesysslor, att ro iland min nya hemsida alla kvällar nu. 
Den har medfört mycket mer arbete än jag väntat men jag vet att när den är klar så kommer den va värd all svett, tid och kärlek den fått.

Som jag nämnt innan så kommer jag förvandla denna till en fotoblogg mera och göra en rensning inom kort.
Mina bröllopsbilder t.ex. kommer enbart hittas på hemsidan i framtiden.

Senaste dagarna har spenderats mest i julkortstecken, både inomhus och utomhus, i längre och kortare fotosessioner, med mera rekvisita och mindre.
Har träffat både söta små tomtar och Lucior.
Nu återstår ett intensivt arbetet vid datorn så korten hinner fram i tid.

Mina bilder har blivit mera av ett handarbete och jag njuter till hundra att få ge varje bild den extra uppmärksamhet den är värd. Det resulterar också i att jag sällan får två likadana bilder när det kommer till, till exempelvis toner. 
Det är variation som heter duga här nu.
Härligt kreativa tider!

Här är några bilder från en av familjefotosessionena i höstas.
Tills nästa gång, kom ihåg att ta hand om varandra.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar