fredag 3 mars 2017

Äntligen!

Har lagt en arbetsdryg månad bakom mig och inleder en ny, minst lika intensiv månad på fotofronten.
Hur kul är inte det?!

Februari kom nog till att vara ettåriga tösernas månad.
Inte bara vår tös fyllde ett utan en liten hop andra töser med besökte studion.
Tror nästan att vår stad berikades med mer töser än killar början av 2016.

Jag har kommit fint igång med min firma efter mammaledigheten.
Jag är helt obeskrivligt lycklig för det.
Helt obeskrivligt lycklig!

Och - äntligen gott folk, äntligen fick jag ut min hemsida!
Den har, som ni vet, varit under arbete mer än länge och vi har rott den i hamn nu.
Men man får väl säga som finnen, det goda kommer långsam.

Jag funderade en hel del på språk och layout, på finjusteringar och grövre justeringar, på teman, på fonter, på logo...
Kom fram till att jag publicerar den på finska nu, dels för att majoriteten pratar finska i vårt land oc majoriteten förstår finska.
Jag kanske lägger en svensk version på sidan i ett senare skede, så som även mer bilder, vem vet.
Detta är bara början än!
Bilderna ja, bilderna...jag hade en klar linje först men ju mer jag dök in i min bildbank, desto mer tappa jag röda tråden och jag valde bilder till sist på måfå. Öppnade mappar här och var och editerade om dem och ändrade stolrekar.
det ni, det var ett jobb som hete duga och krävde tid.
massvis med tid.

Men nu har jag inget annat än tid! Tid att boka in mer i min kalender och tid att ladda upp mer bilder, både redan dokumenterade bildberättelser och kommande.

Mars månad ser varierande och fin ut!
Så gott som fullbokad redan men om vi e riktigt hurja så klämmer vi nog in en fotografering än.

Med ett nöjt leende på läpparna sätter jag några småtösers bilder åt er till påseende och gå gärna in på min hemsida och navigera bland portfolio, info och priser.

www.lindamarie.fi

Ha en riktigt skön fredagskväll allihopa!
Jag skall fortsätta fläta huvudbonad åt den lilla nyfödda som slipper framför min kameralins imoron.
Fotografering, det är så mycket mer än bara bildknäppning.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar