måndag 27 mars 2017

Art Moves

Vi hade idrottshuset fullt av glada mänskor för en par-tre veckor sedan.
Åskådare, dansare och jag under domarbordet med ögat i kamerans sökaren.
Fyra timmar på huk kändes dagen efter, jag tror bestämt jag hade mest mjölksyra i benen av alla!
Bildsaldot jag leverera var stort.
Fyrtiotvå danser var inte bara en fröjd för ögat utan för hela själen.

Art Moves. 
Konst berör.

Det gjorde det. Jag tror att varje individ på de överfulla läktarna var berörd på något vis efteråt.
Vackra rörelser, musik och positiv pumpande energi.

Vilken var din favorit?
Jag har svårt att välja mellan två danser, Sail eller Koski/Forsens dån.

Publicerar några bilder jag valt ut på måfå.
De två sista bilderna är från den berörande dansberättelsen Koski.

En riktigt härlig start på våren!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar