onsdag 13 juni 2018

En Kväll Med Esko

Igår hade de kvinnliga företagarna i Hangö en get together kväll.
Kvällen hette "Eskon Ilta" som jag antar att kom från det att Esko hade namnsdag i den finska kalendern då.

Det var en väldigt avslappnande kväll med tilltugg, bål, skratt och föreläsning.
Jag tog även PR porträtt av dem som ville ha i salen brevid.
Eftersom jag hade varit o tagit PR porträtt av mig själv kvällen innan så förstod jag kvinnorna framför kameran mycket väl. Inte lätt att slappna av, inte ens efter lite bål.
Men jag måste säga att alla bilder jag tog blev så lyckade! Alla var så vackra och så nöjda med resultatet jag visa i kamerans skärm.
Jag använde mig av naturljus som sila så passligt in genom fönstret just då och som bakgrund fick två olika väggar, golv och tak fungera.

Jag har haft stor glädje att gå med i Hangö Företagare och tack vare det har jag knutit samarbetspartners och nätverk.
Jag förstod nog inte innan vad de mena när de sa att man bygger nätverk, innan jag upplevde det.
Nytta och nöje i ett fint paket är vad det är.

Här är några blickar från kvällen.
Fast det stod på inbjudan att "lämna Esko hemma" så hade han visst smygit sig med ändå :D





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar