tisdag 14 augusti 2018

Bröllopsfotografering | Marina & Miki

Nu när denna säsongs brudpar nr 3 torde fått sin bildleverans på posten idag och jag nyligen laddat in förra lördagens medan jag funderar på nästa lördags bröllop, så skall jag lägga upp några bilder av brudpar nr 1.
Detta par startade alltså bröllopssäsongen överraskande för mig och deras bilder togs i början av juni en solig dag i deras trädgård.

Önskemålen de hade var, egen trädgård som miljö samt en bild då de är på balkongen.
Sagt och gjort.
Det var bara till att klättra upp på mellantaket.
Denna bild jag väljer att publicera dock är taget nerifrån trappan.

Av mina färdiga bröllopspaket jag erbjuder är detta paket 4, bronspaketet, med enbart porträtt.
Alla paket kan dock skräddarsys helt enligt önskemål.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar