onsdag 28 september 2016

Den Röda Tråden

Vi kommer att ha en fotoutställning i Biblioteket 10 oktober - 29 oktober 2016 med vår fotoklubb.
Var och en ställer ut med tre bilder, temat är fritt men man skall ha en röd tråd i sina bilder.

Jag har inte hunnit fotografera i naturen det senaste halvåret som förut, av naturliga skäl, men däremot har jag bra mycket bilder på vår dotter.
Det finns mycket bilder men ändå inte så mycket som jag trodde det skulle finnas.
Jag har väl lärt mig sålla och söka de mer speciella tillfällena även på hemmaplan.

De här bilderna tog jag idag, hemma på soffan.
Jag, som alla andra föräldrar, tycker att hon är så vansinnigt söt, vår dotter.

Så min röda tråd blir Luna.
Gå gärna in och titta om ni har vägarna förbi!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar