torsdag 25 maj 2017

Vad Vill Du Bli Som Stor?

Som jag skrev på fb så har kameran gått varm de senaste veckorna, för att inte tala om datorn.
Mina arbetsdagar har varit passligt långa. Jag har sovit 6 h mellan jobben. Då räknar jag med mitt dagsjobb och min firma.
Haft många fina fotouppdrag och här om kvällen gick jag ner till stranden för att knäppa några bilder åt en kund.
Jag hade aldrig följt stigen så långt som jag gick.
Undrar hur många som egentligen har gjort det...
Kanske majoriteten ändå...jag har bara inte förstått att gå så långt innan.

Det var så himla vackert där, trots att det blåste och regna lite grann och vackert trots att solnedgången inte var nån Pang!-solnedgång.
Ljuset var alltså inte direkt på min sida men ibland är det bara så. Har man uppgift att göra så är det bara att ta det som det kommer och försöka lösa det på bästa möjliga sätt.

Men för att komma tillbaka till vackert.
Stigen kantades av vitsippor i mängder och bland strandens gula blommor låg änder och mös.
Tror jag behöver göra en till trip dit nåttag inom kort.



Från en sak till den tredje.
Jag har kommit på vad jag vill bli som stor.
Jag vill bli en Fine Art Photographer.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar