onsdag 31 maj 2017

Varmt Välkomna!

Hej!

Kanske är vi alldeles nya för varandra eller också känner ni igen mig från förut eller från mitt vanliga dagsjobb?
Oavsett vilket är ni varmt VÄLKOMNA hit - till Linda Marie Foto.
Jag har vid sidan om min hemsida www.lindamarie.fi , Facebook och Instagram även tänkt uppehålla min fotoblogg här. Har rensat den en del och omformning sker hela tiden i bakgrunden.Hit publicerar jag bilder som jag kanske inte sätter upp nån annanstans och ger mina egna tips eller bakgrundsinformation.
Det blir kanske lite stökigt såhär till en börjar men de ger sig.

Jag har snurrat på min fotofirma i fyra år snart men det senaste året har jag tagit luft under vingarna rejält och vågat leva min dröm ordentligt vid sidan om mitt dagsjobb.

Ska ni gifta er och söker en bildberättare?
Vill föreviga barnen, familjen eller kanske boendet?
Linda Marie Foto arbetar med inriktning på porträtt, bröllop och reportage för företag och privatpersoner, boende och andra livshändelser.
Vill du veta mer?
Hör av dig! linda@lindamarie.fi


Självporträtt.
Nya vindar blåser på många fronter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar