fredag 1 september 2017

#hff

Hanko Fotofestival körde igång idag igen.
För femte gången.

Det är första året jag inte skickar in bilder till bildshowen.
Har helt enkelt inga nya vybilder, utan mänskor, jag åstadkommit eller haft tid att rota i arkiven.
Hade varit lite snopet att komma med barn- eller studentporträtt bland alla fina Hangövyer...
Eller kanske det rentav sku ha väckt uppmärksamhet ordentligt.
Det är också första året jag inte hinner delta på något vis i programmet.
Jag är fast hela helgen med ögat i sökaren.
Imorgon väntar bröllopsfotografering.
Skall bli helt otroligt roligt!

Men tävlingen deltog jag i. 
"Människan vid stranden" var temat.
Passade ju mig det som sagt!

Bilderna är tagna i Hangö, allihopa.
Nere vid det öppna havet.

Publicerar här mina bidrag.
Släppte fantasin loss lite grann där.
Ivrade upp mig.
Sagovärlden och verkligheten möttes.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar