lördag 14 oktober 2017

Farväl Bröllopssäsong 17

Jag hade inte tänkt att jag skulle publicera bröllopsbilder här på bloggen nå mera, utan endast en del av mina pre wedding shoots. Därför rensade jag tidigare bort gamla inlägg där jag hade heldagsbröllop.
Hade tänkt att bröllopsbilderna endast skulle komma på hemsidan men sini nu ha jag tagit mig en tankeomställare.
Jag vill hålla hemsidan minimalistisk, eller nja, det är kanske inte det rätta ordet men jag vill att den skall vara så enkel som möjligt. Några bilder högst av varje fotosession.
Less is more tema. Clean. Plain. Enkel. Ni vet.
Nå det ger ju inte möjlighet till att visa de heldagsbröllop jag fotograferar för att inte tala om att publicera detaljer och mer varianter av enbart porträttfotografering.
Mina par får ca 50 bilder av bronspaketet och tre - fyra bilder kan bli svårt att välja ut.

Som jag nämnt innan så publiceras inte allt men vill mina kunder titta på bilder från bröllop eller andra fotosessioner är det bara till att säga till så tittar vi på dem tillsammans.

Jag publicerar här säsongen 2017 sista par.
De var vackra och modiga.
Gav mig totalt fria händer och jag fick förverkliga mig själv till hundra.
Vi hade en så rolig fotosession! Bruden böt från tossor till klackskor, från klackskor till tossor och traska i mark och muld, högt gräs och skog och brudgummern han stod upp, hjälpte sin nyblivna fru med både skor och balans.
Vilken njutning!

Jag ville ha deras bilder så naturnära som möjligt, med en liten krydda av mustig kolorit.
Jag älskar bilderna så.
Kraftfulla och fylliga.
Och - jag älskar, bara totalt älskar, kontraster och motsatser. Mjukhet vs hårdhet, romantik vs rishögar, metall vs spets. De bara blir så fint, sagolikt!

Så jag säger farväl till och tackar för bröllopssäsongen 17.
Jag fotograferar ett någolunda begränsat antal bröllop per år och har redan fått inprickningar i nästa års kalender, vad det kommer till kärleksfester, men än finns några luckor.
Bara till att hojta till!

Kramas för allt vad ni är värda.
Kärlek!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar