söndag 29 oktober 2017

Med Några Höstlöv Vid Tårna

Malin behövde några porträtt som hon skulle kunna använda i marknadsföringssyfte i olika källor.
Malins jobb är att sälja hus på SKV och jag älskar att ha byggnader samt husväggar som backdrop, så det var bara frågan om vilken byggnad i stan vi skulle välja.
Egentligen älskar jag mest halvt förfallna hus och halvruckel till hus, de har det där något, så som brackel, passligt vildvuxna brackel. Bara möjligheter.
Jag hade två platser jag absolut ville ha med och Malins önskan var att det skulle ens vara lite höst med i bilderna. Hon fick några löv med i förgrunden...
Jag har fortfarande inte editerat bilderna tagna från plats nr 1 för mitt i fotosessionen kom jag på att det finns världens härliga minitunnel i närheten.
Bilderna där vet ni, de blev bueno!
Jag placera henne i ljuskäglan som kom bakom mig ifrån och lät kameran sjunga.

Sista platsen kom till att bli hennes bakgrundsbild på henne arbets-Facebook sida.
Den var nog pricken på I:et; vacker kvinna i nude klackisar som målades av solens sista strålar, med några höstlöv vid tårna och en neutral stilren vägg till bakgrund.

För övrigt så håller min hemsida på och finslipas just nu och får uppdatering med nya bilder inom kort. Det pågår hela tiden nåt i bakgrunden.

Kärlek! sa brackel- och ruckelfotografen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar