söndag 18 februari 2018

Model Call

Med det nya året kommer nu alla tiders chans att få bilderna på era barn uppdaterade!
Jag kommer under detta år att bygga upp en portfolie med porträtt, sk. headshots, i fine art stil på barn i åldrarna 4-18 år.

Porträtten blir klassiskt vackra, tagna i studiomiljö. Fotosessionen tar inte länge men jag tar flera olika bilder varav jag sedan väljer ut en. Jag kommer även ha önskemål på frisyrer, miner, posering samt klädesplagg. Närmare sagt, snarare neutrala miner framför skrattbilder och klädesplaggen ska vara enfärgade klassiskt stiliga så som skjortor, klänning och/eller annat festligare plagg.

Jag bibehåller rätten att publicera bilden på någon av mina kanaler, dvs. hemsida, blogg, Facebook eller Instagram. Bilderna kommer jag att framkalla i ett senare skede till en utställning, då alla bilder är ihopsamlade. Alla kommer dock inte framkallas men nog publiceras.

Fotosessionen är gratis och ni får naturligtvis bilden till eget.
Fotograferingen sker i Hangö.

Om du tror att ditt barn är lämpligt för en sådan fotosession bara hojta till hitåt!

linda@lindamarie.fi

------------

Nyt on loistava mahdollisuus päivittää kuvat lapsistanne!

Tänä vuonna teen fine art potretti-portfolion lapsikuvista eli niin sanotuista headshoteista:
lapset tulee olla 4 - 18 vuoden ikäisiä.

Potretit ovat klassisen kauniita studiokuvia. Valokuvaussessio ei kestä kauan ja otan useamman eri kuvan joista sitten valitsen yhden. Tarvitsen myös toivomuksia kampauksen, ilmeen, asennon ja vaatteiden suhteen. Kuvauksen aikana kasvojen ilmeen olisi hyvä olla mahdollisimman neutraali sekä vaatteiden mielellään yksivärisiä ja hieman juhlavampia (esimerkiksi kauluspaita, mekko ja/tai muu juhlavampi vaate).

Pidätän oikeuden kuvan julkaisemiseen joko kotisivullani, blogissani, Facebookissa tai Instagramissa. Tulostan kuvan myöhemmin valokuvanäyttelyä varten. Kaikkia kuvia en tulosta mutta julkaisen kyllä.

Valokuvaus on ilmainen ja saatte itsellenne kuvan.
Otan kuvat Hangossa.

Mikäli lapsesi olisi sopiva henkilö valokuvattavaksi, niin ota yhteyttä minuun!

linda@lindamarie.fi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar