fredag 6 juli 2018

Manner Summer Party 2018

Juni överraskade mig som sagt totalt med mängden olika fotouppdrag.
Jag hinner inte med i svängarna att publicera i den mängd jag sitter och editerar.
Juli såg mer lovande ut att få editera bort alla fotograferingar som väntade på hög men för var dag som går så fylls min kalender.
Men jag är så tacksam!
Jag kan inte mera säga jag lever min dröm, för om den blivit sann så är den ju ingen dröm.

Ett av mina fotouppdrag var Manners Summer Party.
En hejdundrande stor Bbq-fest med liveband kryddad av pump och glatt humör.
Som liveband hade de Mikko Sipola samt KEJ.

Det bästa med det här jobbet är mötena med nya mänskor.
Jag växer var gång.
Jag upplever sånt jag normalt aldrig skulle uppleva.
Får ta del av händelser i alla de slag.
Vilken lycka, vilken rikedom.

Här får ni en liten titt från kvällen.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar